ליאור גיאת

יועצת נדל"ן 35 properties
Address: טורקיז 3, קומה 2
Phone: 050-6878755

Company: רי/מקס העיר החדשה חריש
Office Number: 1-700-55-60-50
Office Address: טורקיז 3, קומה 2

Contact

יועצת נדל״ן ברי/מקס העיר החדשה חריש, בעלת תואר בראשון במנהל עסקים בהתמחות משאבי אנוש, עם ניסיון וידע רב בשיווק ובתחום המכירות. מאמינה ודוגלת בשקיפות, אמינות, שירותיות ומקצועיות!

My properties (35)

אל תפספסו את ההזדמנות! דירת 4 חדרים מוארת ונעימה, ממוקמת באזור שקט, קרובה לכל השירותים החיוניים, עם מחסן מרווח וחניה פרטית!

95 m2
3
2

הדירה המושלמת עבורכם הגיעה! דירת 4 חדרים מרווחת ומוארת, ממוקמת באזור שקט ורווי ירוק מרפסת מרווחת של כ- 47 מ"ר, מושלמת לאירוח, בילוי או פשוט רביצה מול הנוף המרהיב. יש אפשרות הרחבה ל- 5 חדרים בקלות- יתרון מדהים! תוכלו להגדיל את הדירה בהתאם לצרכים שלכם.

95 m2
3
2

דירת גן 4 חדרים יפיפייה בשכונת החורש באזור מרכזי **מרווחת עם חדרים גדולים ונוחים. **גינה מושקעת בכל טוב עצי פרי, מערכת השקייה אוטו', דק, דשא ופרגולה. **מוארת ונעימה- כיוונים דרום מערב. -כל הדירה נשלטת בצורה חכמה. -לדירה מוצמדות 2 חניות ומחסן יש טאבו מסודר📝 דירה מונגשת בקומת קרקע. כניסה ללא מדרגות.

103 m2
3
2

דירה יפייפיה, במיקום הכי טוב בחריש, קרוב לכניסה לעיר, לקניון ולשדרה המרכזית. בקרבת מוסדות חינוך ובתי כנסת. הדירה ממוקמת בקומה 3, בפועל מרגיש כמו קומה 5. צופה לנוף אורבני. יש מחסן גדול, 2 חניות וטאבו מסודר! עסקה מעולה גם להשקעה וגם למגורים. הנתונים הכי טובים שאתם יכולים למצוא לדירת 4 חדרים.

98 m2
3
2

דירה יפיפייה 4 חדרים ברחוב אורן המבוקש קו שני לנוף, עם 3 כיווני אוויר! בניין בוטיק, 2 דירות בקומה ללא קירות משותפים. הדירה משופצת ומאוד שמורה. מטבח משודרג, מרפסת סוכה הכוללת סנטף לדירה יש טאבו מסודר וקיימת אופציה להרחבה לחדר חמישי. עסקה מדהימה, אל תפספסו.

95 m2
3
2

דירת 4 חדרים במחיר אטרקטיבי!!! עם מרפסת מוגדלת ומטבח משופר. נמצאת בסמוך לשדרה הראשית ולמרכזי קניות. מתאימה גם למגורים וגם להשקעה!! פוטנציאל השבחה גבו

95 m2
3
2

Other Agents

No item found